八年⋯⋯有感

人生有几多個十年?

轉眼間時間已過去八年,八年前上空間寫文章時仲岩岩讀大學⋯

八年后⋯⋯⋯

八年間發生左好多野⋯

首先我畢左業,然后我辭左馬會份工,轉到一間賭場到了,然後我升埋職,然后又懷孕了,接著兒子出世了,跟著我結婚擺酒了,最後我父親過世了⋯⋯

人生總有悲又喜。

每個人的路都大同小異,只係時間問題,有啲人會好快咁通過其中一條路,有啲人兜好耐都未出到去⋯⋯⋯記著每一日都係一個體驗,每一個人都需珍惜,因為唔知几時戈個人就會從你身邊跑走去另一條路

張貼在 未分類 | 發表留言

大學生活..

太耐太耐太耐太耐無寫LA……
點講呢,,,五個星期過左…
同班人終於熟左少少…….
起碼我知佢地乜水..佢知我係乜水先……= =
好LA..如果要問我哩几星期學左D咩..我一定答5出口…
無計LA…差5多堂堂都吹水…
一係就聽極都極5明…..日日都有英文堂…真係想死…
唉…………………………….好驚重修…><!!
張貼在 未分類 | 發表留言

辛苦

無lala換左個msn9.0//好彩用到plus………
挀左好多科ge成績……..
陰公…..化學5合格…..擔心緊公民………..
星期六就考試la…..5知點算……..
最大獲ge係同理工一齊考..= ="
仲要考兩科………點算………
尋覓緊有邊個理工都要考中文ga?????
 
張貼在 未分類 | 發表留言

24號24張相

又到聖誕la…
真係好快又一年…
       舊年個個都幫緊偉仔慶祝生日..
今年大家都留係澳門度過…
       好彩澳門琴日有個動漫節…
留比我哩d中2睇漫畫ge人……..
hehe~~~
      洗左我百几蚊….都係值得ge..@@!!
張貼在 未分類 | 發表留言

這天終於有心情記事…

終於考完第一段試………
大部分人都要準備去畢旅……..
                               然而…我地哩d個別分子……..因上年ge關係…搞到齊齊都5去..
團結……….                                           是力量                              嗎??
我都5知我自己up乜…., 不過就有仲感覺…分開了,,生疏了……
剩下5多ge時間…………….要孤立……………
張貼在 未分類 | 2 則迴響

高2~!@-17-其26

估5到高二17 ge文章到26就完….
只怪我之前太懶..乜都5打…..唉……
算la…以就叫高三2班賣魚班la……….唉…
張貼在 未分類 | 2 則迴響

高2~!@-17-其25

咁快又寫到第25篇la....
派左卷好內la…不過一直都無心情打上黎咁話….
物理……84
化學……81
公民……88
生物……94
英文……84
語文……67
立几……91
代數……???5記得..
體育……97
電腦……考試5知…
好la……打完…….其余ge野5想多講….成績本身係測驗到跌晒.
好彩個考試拉番高…..第四段游水….5識游…..體育5會再有咁高….算la…
張貼在 ~~~~~~番學~~~~~ | 發表留言

高2~!@-17-其24<<<食晒山埃記

估5到衰收尾....從未試過咁難….
唉………不過過去已過去…….5想執著….
費事又生多條白髮…
終於完結ge考試…..諗住出去行下鬆下…….
點知佢同我改掛八號…….邊度都去5到lu…….
浣熊…..<<<係佢搞到我咁……..恨哩種動物…..
張貼在 未分類 | 2 則迴響

高2~!@-17-其23<<<課室作戰記

好la………..
今日岩岩測完英文…….都有成92….滿足…
又考埋電腦…..呵,,,,笑到我….本先我有樣野5識整…同埋我時間扣晒分..
時間本身5合格……但係多謝某個人,,,雖然我5知佢係邊個….
但係如果5係佢..我就無得重測都5計時…….呵…
然后又識整番晒d野…真係執到la!!!!!!!!!!
……………………….
發覺到開心係好簡單….5開心都係好容易…….
開心同5開心都只係會受到人地說話ge內容而影響…..
言語ge力量真係好大……..
張貼在 ~~~~~~番學~~~~~ | 發表留言

高2~!@-17-其22<<<課室作戰記

今日我地都係照常返學放學…..
不過問題係出現琴日係我生日..然后今天詠儀就整左個布丁比我地食….
好正a~~~~好食………手藝真係好….
然后又影左一大堆ge相….岩岩擺左上黎空間度"…
至於d片就放左係xanga…..
本身諗住今日放學睇閃令令同susan唱歌….但係..死人鄭xx佢話厭麻煩5搞wo….
搞到我地又去5到音樂室…..乜都冇得睇…….唉…
總之佢地要加油a,,一定要入決賽比我地睇a..咁我地先有得聽佢地唱歌…
 
張貼在 ~~~~~~番學~~~~~ | 3 則迴響